close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פיצה בוטיק בבקשה!

מערכת שורשכח אלול, תשעד23/09/2014

חשבתם שאתם יודעים הכל על פיצה? עכשיו בטרנד בתל אביב- פיצה בוטיק

תגיות:
כשכבר חשבנו שהמציאו הכול בתחום הפיצות וגם טעמנו את כולן קורה פתאום מהפך ומשום מקום  מגיע גל חדש ששוטף את המדינה מצפון ועד דרום והוא טרנד פיצה בוטיק. כמו פטריות אחרי הגשם נפתחים עוד ועוד סניפי פיצה בוטיק לדוגמא סניף פיצה בתל אביב שהטלפון לא מפסיק לצלצל בו סניף שעובד לעיתים מסביב לשעון רק לספק את הפיצה לעוד לקוח מרוצה.

סוד הקסם הגדול
מה זו פיצה בכלל ולמה היא כל כך פופולארית בקרב ילדים, נוער ומבוגרים? ולמה לא בכל מקום אפשר למצוא פיצה איכותית? פיצה טובה עשויה מבצק שמרים שאם מקפידים על הוראות ההכנה הוא יוצא מעדן לכל דבר על לליקוק האצבעות. על הבצק מניחים רוטב סודי, כל פיצרייה והסוד הכמוס שלה לרוטב, העניין ממש הפך להיות גובל בפלילי אם מישהו רוצה לדעת מה מרכיבי הרוטב. על הרוטב מגיעה הגבינה והתוספות שחייבים להיות טריים עם שילוב נכון, אם לא נעשה שילוב נכון בין הטעמים כל הפיצה בעצם מאבדת מטעמה ואז האכזבה גדולה. אם כן, אז למה פיצה בתל אביב שהיא בוטיק מאיימת על הרשתות הגדולות? עשינו השוואה ולהלן התוצאות:

הבצק של פיצרייה בוטיק טרי מאותו יום ונאפה כל יום מחדש. ברשתות הגדולות לאור הצורך הגובר בפיצות קיימות מכונות שמכינות את הבצק וזה כשלעצמו פוגע בטעם. לרשתות מגיעה כמות  של בצקים מוכנים מראש וקפואים ויוצאים לתנור רק בעת הזמנה.
פיצרייה בוטיק עובדת ישירות עם מחלבות גד המספקות את מבחר הגבינות באיכות 100 אחוז לעומת הרשתות הגדולות שעובדות עם מחלבות שונות בהתאם למחירי האספקה מה שעושה טעם לפגם לעיתים במבחן הטעימה.
מחירי פיצה בוטיק לעיתים זולים ומשתלמים יותר מהרשתות הגדולות.
 
בוטיק שם המשחק
כיום כל דבר שחובר למילה בוטיק משדר איכות ורמה מאד גבוהה של שירות, לכן אין ספק שאנשי פיצה בוטיק ידעו לזהות את משמעות השם ולהפוך עוד פיצה ללהיט דווקא באזור המרכז המלא תמיד בתיירות פנים וגם חוץ.

שרות מעל הכול
בפיצה בוטיק נאמנים ללקוח ועושים הכול בשביל שחווית השרות והטעם יהיו ללא רבב על מנת שאנשים יזמינו שוב. רמת השירות וההגשה חייבת להישאר הכי גבוהה שאפשר וכנראה זה מה שגורם לאנשים להצביע עם הטלפון כאשר מדובר על פיצה בתל אביב.

הצלחה מסחררת
סוד ההצלחה הגדול של פיצה בתל אביב מעבר להיותה טעימה הוא העמידה בזמנים. הרשתות הגדולות מרוב עומס ותחרות לא מצליחים ברוב הפעמים לעמוד ביעדי ההגעה ללקוח מה שפוגם בשרות ואז לקוח שלא מרוצה לא יזמין מעבר לעובדה שיספר גם לאחרים שלא כדאי להזמין מהרשתות הגדולות אך כדאי מאד לנסות את פיצה הבוטיק שגם טעימה יותר וגם מגיעים בזמן ולעיתים גם לפני.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה